FANDOM

Kosmitka. Jedyna znana przedstawicielka rasy Herar. Służka a zarazem dziewczyna Bojacka.

Wygląd Edytuj

Ma wygląd typowy dla jej rasy. Długie, rude loki i intensywnie niebieskie oczy. Niebieska koszulka bez ramiączek i biała kamizelka na niej z dodatkami. Ma ona kształt tzw. osy przez pasek, który ściska ją w talii powodując ładną i kobiecą sylwetkę. Białe spodnie, które przypominają zwykłe dresy. Na biodrach ma przywiązaną długą, fioletową chustę. Jej buty są żółto-czarne. Jeśli chodzi o akcesoria to na szyi nosi łańcuszek o ostrym zakończeniem, ma kolczyki również z takim kształtem.

Osobowość Edytuj

Cechuje ją gniew i rozkosz z sprawiania komuś bólu. Uwielbia nierówne walki w których ma przewagę. Trzezwo myśli i jest bardzo zwinna, sprytna i rozsądna np. Gdy Bojack kazał jej walczyć z Gohanem, przeraziła się jego siłą.

Dragon Ball ZEdytuj

Dragon Ball Z: O krok od zniszczenia galaktyki!! Niesamowity koleś z zupełnie innej ligi. Edytuj

Wraz z całym oddziałem została niegdyś zapieczętowana w Planecie Północnego Kaiō, przez połączenie mocy wszystkich Kaiō. Po wysadzeniu planety przez autodestrukcję Cella z przyszłości została uwolniona. Przez pewien czas wraz z towarzyszami plądrowała Północną Galaktykę. W końcu za cel Bojack obrał sobie Ziemię i rozkazał swojemu oddziałowi podbicie jej. Proces uwłaszczania Ziemi rozpoczął się podczas Tenka-ichi Dai Budō Taikai, gdzie Zangya wraz z kompanami zabiła prawdziwych Galaktycznych Wojowników, którymi byli uczniowie Mistera Satana.Jej przeciwnikiem w Tenka-ichi Dai Budō Taikai okazał się być Kulilin, który był całkowicie bezradny w starciu z wojowniczką Herer. Po pokonaniu niezdarnego Ziemianina Zangya udała się do swoich kamratów, czekając na rozkazy Bojacka. Na rozkaz pana, toczy walkę z  Yǐnchą i Trunksem z przyszłości. Pokonuje przeciwników. Bujin i Bido zostają zabici przez Gohana sjj2.Bojack karze jej walczyć z nastolatkiem. Przerażona jego siłą waha się. Bojack popycha i strzela w nią kikohe zabijając ją.

Dragon Ball Z: Odrodzenie fuzji!! Gokū i Vegeta Edytuj

Ucieka z innymi z piekła. Zostaje zabita przez jednego z wojowników Z.