FANDOM

Oficjalna strona Dragon Ball Super: Broly ogłosiła promocyjną współpracę z serwisem fast food Mister Donut. Od 20 lipca 2018 r. I do wyczerpania zapasów, lokalizacje Mister Donut w całej Japonii będą przez ograniczony czas oferowały dwa elementy menu o tematyce filmowej. Będą to nowe przedmioty „Dragon Ball Super Fusion Donut” i nowe prezenty związane z Dragon Ball Super w popularnych zestawach dla dzieci.

Nowy element menu „Dragon Ball Super Fusion Donut” będzie się składał z pączka owiniętego oryginalnym opakowaniem zawierającym dwie popularne postacie Dragon Ball. Sam pączek będzie również zawierał dwie osobne polewy - czekoladową i jeszcze jeden popularną polewę.

„Zestaw dla dzieci” Mister Donuta to popularny element menu wśród dzieci, który zawiera pączka, napój i specjalny prezent. Podczas trwania tej kampanii promocyjnej prezentem dołączonym do zestawu będzie motyw Dragon Ball Super, podzielony na dwie rundy. Pierwsza runda rozpocznie się debiutem promocyjnym 20 lipca 2018 r. I obejmie film „Tsuyoiko Glass”. Druga runda rozpocznie się 08 sierpnia 2018 r. I będzie zawierać promocyjną kartę Super Dragon Ball Heroes. W ogłoszeniu zauważono również, że ograniczona liczba bezpłatnych zestawów pudełek i naklejek będzie dostępna w niektórych lokalizacjach sklepu i zostanie przekazana osobom kupującym powyższe artykuły promocyjne.
Donuts box-600x434

Pudełko