FANDOM

Whis (ウイスKan, UisuHep Jap jest Aniołem 7 Wszechświata i opiekunem Boga Zniszczenia Piwusa, a także jego nauczycielem sztuk walki. Wraz z innymi aniołami jest dzieckiem Arcykapłana. Jak wszyscy służący, jest on zobowiązany do służby swojemu bóstwu i zwykle nie pozostawia Piwusa bez opieki.

Występ w filmach Edytuj

Dragon Ball Super: BrolyEdytuj

Whis (1) (DBS Broly)

Whis jest na Ziemi, a Piwus obserwuje Son Gokū Vegetę. Po poznaniu podwładnych Frizera kradnących Smocze Kule, Whis decyduje się wyruszyć z Bulmą, Vegetą i Sonem. Piwus nie interesuje się tym, czego chce Friezer i każe Whisowi odejść. Co zaskakujące, Whis faktycznie z nimi wyrusza. Anioł odsuwa się na bok i obserwuje konfrontację Gokū i Vegety z Brolim. Gdy Saiyanie chwilowo się wycofali Broli przyjął sobie za główny cel Fizera a potem Whis, lecz anioł unikał wszystkich ataków bez problemu. Po przybyciu Gogety Whis rozpoznaje, że jest fuzją Gokū i Vegety. Wiedząc, że Gogeta ma siłę, by pokonać sam przeciwnika, Whis podchodzi do linii bocznej, obserwując walkę z daleka z Bulmą i uznaje występ Gogety za „naprawdę wspaniały”.