FANDOM

Ziemianka. Córka bohatera Ziemii- Mister Satana oraz Miguel (nic o niej nie wiadomo). Żona Son Gohana, matka Pan. Synowa Chichi i Son Goku.

Wygląd Edytuj

Videl ma czarne włosy,które zmieniają swoje ułożenie i długość praktycznie przez wszystkie serie i sagi. Na początku ma długie kucyki zawiązane w złotawe gumki. Potem na życzenie Gohana ścina włosy na krótko. Gdy urodziła się pan w Z ma półdługie włosy z grzywką. w DBS ma półdługie włosy z opaską na głowie. Ma grzywkę. w DBGT jej włosy urosły i ma je zawiązane w gruby warkocz. Ma błękitne, niekiedy słodkie oczy. Jej cera jest alabastrowa. Ubiera się w luzne,długie koszule i krótkie spodenki lub jeansy. W pózniejszych seriach stawia na sukienki i spódniczki. Jest piękna

Osobowość Edytuj

Videl jest zbliżona charakterem do Chichi i niekiedy obok siebie wyglądają jak siostry bądz matka z córką. Jest wybuchowa,łatwo ją zdenerwować i płaczliwa. Z czasem jej to przechodzi i staję się łagodną, miłą mamą.

Biografia Edytuj

Saga Great Saiyamana. Edytuj

Videl jest córką Mister Satana i uczęszcza do Liceum Pomarańczowej gwiazdki. Pewnego dnia spotyka swoją przyszłą miłość-Gohana, podczas zapadowi na bank. Potem spotykają się razem w szkole. Koleżanka Erasa jest w nim zakochana. Gohan leci do Bulmy aby uszyła mu strój,żeby nie było widać kim jest. Videl po jakimś czasie odkryła kto siedzi za maską i zagroziła, że jeżeli nie wezmie udziału w nadchodzącym turnieju sztuk walki, powie kim jest.

Tenka ichi-budokai Edytuj

Dzewczyna wygrywa sekcje młodzików i kwalifikuje się do finałów dorosłych. Zmierzyła się z Spopovichem. Na początku Videl była na wygranej pozycji. Gdy zabrakło jej sił przeciwnik zaczął prowadzić. Kiedy dziewczyna była na skraju śmierci, wkurzony Gohan zamienił się w sjj i leci na ratunek. Potem jest w szpitaluz ojcem. Przychodzi młody saiyanin i daje jej senzu. Dziewczyna od razu poczuła się dużo lepiej.

Saga Majin Bu Edytuj

Potwór dociera na Boski Pałac gdzie są wszyscy ukryci. Zaczyna zabijać bohaterów. Videl zginęła zamieniona w tabliczkę czekolady i zjedzona.

potem wszystkie dobre dusze i ofiary Buu zostały przywrócone do życia poprzez smocze kule.

Koniec Z Edytuj

Po pewnym czasie Videl wychodzi za Gohana i rodzi im się córka Pan, która ma 3 lata i bierze udział w Tenka-Ichi Budokai 28. Rodzice siedzą na trybunach i kibicują.

Dragon Ball Super Edytuj

Saga Beerusa Edytuj

Przychodzi z rodziną na urodziny Bulmy. Ogląda walki. Zostaje przypadkowo postrzelona w nogę przez Mai. Rodzina obwinia jego męża bo to on zaczął się "bawić". Dende, który ją leczył dostrzegł, że w jej brzuchu rodzi się nowe życie. Videl ostrzegła go, żeby nie mówił na głos, gdyż to niespodzianka. Dende po jakimś czasie mówi, że Videl będzie miała dziecko. Wszyscy cieszą się w tym jej mąż. Przekazuje wraz z innymi Saiyanami energię czystego serca Pan do Goku, ay osiągnąć formę God.

Dragon Ball GT Edytuj

Saga Podróży Kosmicznej Edytuj

Pociesza Chichi, która płacze z powodu zamienienia jej męża w dziecko. Przekonuje Goku, aby poleciał w kosmos w celu odnalezienia smoczych kul. Jest obecna przy odlocie Goku. Pan i Trunksa.

Saga Baby'ego Edytuj

Jest z Chichi , Bulmą w Capsule Corporation. Krzyczy na opętanego Gohana za to, że mieli spędzić czas wśród rodziny. Gohan odlatuje. Potem sama zostaje opetana przez mutanta. Atakuje Goku i córkę.

Zostaje oczyszczona spod władzy potwora za sprawą świętej wody.

Saga Super #17 Edytuj

Ona, Bulma, Bra i Chichi planują lecieć na pole bitwy Super 17 i Goku. Jest lekko zaskoczona postawą Chichi. Następnie Videl leci na miejsce niosąc Chichi. Dolatuje z resztą już po pokonaniu wroga.

Saga Złych Smoków Edytuj

Jest z innymi na polu bitwy. Obserwuje wszystkie walki z bezpiecznego miejsca wraz z ojcem.

Siła Edytuj

Videl dysponuje siłą, która pokona przeciętnego Ziemianina. Jest najsilniejszą Ziemianką czystej krwi w całym uniwersum. Wszystkich sztuczek nauczyła się od swojego przyszłego męża - Gohana. Potrafi latać, kontrolować ki, puszczać pociski ki oraz techniki kung fu. W Dragon Ball Super i GT odpuściła sobie walki, zajęła się normalnym życiem przeciętnego człowieka oraz macierzyństwu.