FANDOM

Taro (タロKan, TaroHep Jap to czystej krwi Saiyanin pochodzący z Planety Vegeta we Wszechświecie 7. Jest członkiem Armii Saiyan oraz Drużyny Bardocka. Najpierw pojawia się jako postać drugoplanowa w Dragon Ball Minus, bonusowym rozdziale w mandze Jaco z Galaktycznego Patrolu, później debiutuje jako trzeciorzędna postać w Dragon Ball Super: Broly.

WyglądEdytuj

Taro (1) (DBS Broly)
Wysoki dobrze zbudowany mężczyzna. Ma czarne włosy postawione do góry oraz czarne brwi i wąsy. Nosi krótki czarny strój uciskowy, na którym ma pancerz bojowy oraz czarne opaski na rękach.

OsobowośćEdytuj

Niewiele wiadomo o jego ogólnej osobowości poza tym, że wydaje się dbać o samopoczucie swoich kolegów z drużyny, Bardocka i Leeka, bo myślał, że nie uda im się wrócić do życia podczas misji. Taro lubi spekulować w momentach niepokoju i ciekawości, tworząc własne hipotezy, aby móc wyjaśnić ewentualny powód czegoś i uspokoić swoich bliźnich.

BiografiaEdytuj

Dragon Ball Minus i DBS: BrolyEdytuj

Taro

Taro w mandze

Taro cieszy się na widok Bardocka i Leeka, że są cali. Bardock pyta się go czy ma jakiś pomysł, dlaczego Frizer wezwał ich tak szybko Taro odpowiada, że Frizer pewnie chce podbić jakąś planetę i do tego jest potrzebna mu cała armia Saiyan, Leek popiera jego zdanie i mówi, że nie ma się niczym zamartwiać. Taro dodaje, że ludzie Frizera wypytywali się o Super Saiyanina.

TransformacjeEdytuj

ŌzaruEdytuj

Chociaż nigdy nie widziano go w tej formie wiadomo, że jak każdy Saiyan czystej krwi we Wszechświecie 7, ma ogon charakterystyczny dla jego rasy, co pozwala mu przekształcić się w gigantyczną małpę, gdy widzi księżyc lub inne ciało niebieskie, które ma Fale Krwi.

PrzypisyEdytuj

  1. Dragon Ball Z: Samotna ostateczna walka – Ojciec Wojownika Z Kakarotta wyzywa Frizera, 1990
  2. Dragon Ball Super: Broly, 2018
  3. Zgodnie z tym, co Raditz mówi Gokū o zniszczeniu ich rodzinnej planety, ich rodzice zginęli wraz z nią.
  4. Według mowy przed śmiercią Vegety na Namk, wyjaśnia, że Frizer zabił rodziców Gokū.