FANDOM

Super Dragon Ball Heroes: Dark Demon Realm Mission! (スーパードラゴンボールヒーローズ 暗黒魔界あんこくまかいミッション!Kan, Sūpā Doragon Bōru Hīrōzu Ankoku Makai Misshon!Hep Jap to manga spin-off. Opowiada historię konfliktu między Patrolem Czasu a Mrocznym Imperium. Jest napisana i zilustrowana przez Yoshitaka Nagayamę.

Po zakończeniu części 1, manga została uzupełniona przez Super Dragon Ball Heroes: Universe Mission!!... Po ponad rocznej przerwie, manga została wznowiona z Częścią 2, która przebiegała równolegle z mangą "Universe Mission!". 1 lutego 2020, obie mangi zakończyły swoją publikację i zostały zastąpione przez Super Dragon Ball Heroes: Big Bang Mission!!!

OpisEdytuj

StreszczenieEdytuj

Seria jest kontynuacją serii Dragon Ball Heroes: Super Charisma Mission! Posiada własną fabułę i wersję wydarzeń opartą na punktach fabularnych znalezionych w grach Online, Xenoverse i Heroes. Jednak większa część historii oparta jest na oryginalnym materiale fabularnym, który zadebiutował w Super Dragon Ball Heroes w sagach Mrocznego Imperium i Mrocznym Królu Mechikaburze.

Historia opowiada o Trunksie: Xeno wkrótce po porażce Cellem w swojej linii czasowej. Staje się Patrolem Czasu i pomagając Chronoa w konfrontacji z Łamaczami Czasu, znanymi później jako Ciemne Siły Imperium z królestwa demonów. Mroczne Imperium po zwolnieniu ich lidera, Mechikabury z Krainy Czasu, planują odzyskać artefakty znane jako Mroczne Smocze Kule, które zostały rozproszone w czasie i przestrzeni. Celem imperium jest przywrócenie młodości liderowi. Jednak Mroczne Smocze Kule połączyły się z dawnymi złoczyńcami, dając im nową moc. Teraz to wszystko zależy od Trunksa: Xeno, wraz z nowymi sojusznikami, takimi jak Son Gokū: Xeno i Vegety: Xeno, przed powstrzymaniem realizacji ich planów.

Umiejscowienie na osi czasuEdytuj

Pierwszy rozdział pokazuje Trunksa z przyszłości jakiś czas po tym, jak pokonuje Cella w swojej własnej osi czasu i jest teleportowany do nieznanego okresu w przyszłości, gdzie zadebiutuje jako Patrol Czasu. Światowi sojusznicy "Xeno", których zyskuje po drodze, wydają się być z czasów po wydarzeniach z Sagi Złych Smoków w GT.

SagiEdytuj

Część 1Edytuj

1. Saga Mrocznego Królestwa Demonów (rozdział 1)
2. Saga Mrocznego Imperium (rozdział 2 - rozdział 10)

Część 2Edytuj

1. Saga Mrocznego Króla Mechikabury (rozdział 11 - rozdział 16)

TomyEdytuj

Shueisha wydała pierwszy tom Super Dragon Ball Heroes: Dark Demon Realm Mission! w Japonii 2 maja 2017 roku. Zawierał on pięć pierwszych rozdziałów mangi, a także dodatkową zawartość bonusową. Drugi tom został wydany dokładnie rok później, 2 maja 2018 roku, i zawierał pięć ostatnich rozdziałów części 1, a także rozdział bonusowy. Tom 3 wydany w dniu 13 maja 2020 roku i zawierał pozostałe sześć rozdziałów serii.