FANDOM

Saga 21 Tenka'ichi Budōkai to 2 saga ze świata DB. Obejmuje trening Gokū i Kuririna na wyspie Mistrza Roshi'ego i 21 edycję turnieju Tenka'ichi Budōkai.

Streszczenie Edytuj

Mały Gokū leci na Obłoku Kinto ja wyspę Mistrza Roshi'ego aby u niego trenować. Ze względu na to, że Mistrz dawno nie miał uczniów, Mistrz Roshi odmówił. Po chwili jednak stwierdził, że jeśli Gokū przyprowadzi mu ładną kobietę Mistrz zgodzi się go trenować. Po jakimś czasie mały Gokū przylatuje z grubą i brzydką kobietą, co nie spodobało się Mistrzowi Roshi'emu który wysyła Gokū jeszcze raz. Za drugim razem Gokū przyprowadził syrenę, która jednak szybko uciekła. Gdy Gokū miał trzeci raz polecieć szukać kobiety dla Mistrza, zauważył przypływającą łódkę. W łódce był Kuririn.
IMG 20191110 145052

Kuririn w łódce

 Gdy dopłynął wyskoczył z łódki i aby rozpocząć trening u Mistrza Roshi'ego postanowił pomóc Gokū w poszukiwaniach. Po chwili znaleźli Launch ściganą przez policjantów. Po chwili Launch kichnęła, a jej osobowość zmieniła się na dobrą. Gokū pokonuje policjantów, po czym razem z Launch wracają na wyspę Mistrza Roshi'ego. Mistrz był zadowolony i pozwolił chłopakom u siebie trenować.
IMG 20191110 152041

Lunch na wyspie Mistrza Roshi'ego

Codziennie budzą się o 4:00 rano i wykonują najróżniejsze prace, od roznoszenia mleka po całej wyspie, przez oranie pola własnymi rękami, po przesunięcie ogromnego głazu. Po roku Mistrz stwierdził, że już ich więcej nie nauczy. Usłyszeli o nadchodzącym turnieju Tenka'ichi Budōkai, w którym można wygrać 500000 zenii, i postanowili wziąć w nim udział. Launch została na wyspie, podczas gdy Mistrz Roshi, Kuririn i Gokū polecieli na turniej. Mistrz Roshi zapisał ich oraz siebie pod nazwiskiem Jackie Chun. Podczas eliminacji spotkali Yamchę, który też się zapisał, oraz Bulmę, Ulonga i Puar'a. Wszyscy przeszli przez eliminacje. Następnie przyszedł czas na ćwierćfinały. Pierwszą walkę stoczyli Kuririn i Bacterian, którego głównym atutem jest fakt, że nigdy się nie mył. Wywoływał u Kuririna obrzydzenie, przez co Kuririn nie chciał go dotknąć. Przez chwilę Bacterian wygrywał, ale Gokū przypomniał Kuririnowi że nie ma nosa, dzięki czemu Kuririn szybko zaatakował Bacteriana i wygrał walkę. 
IMG 20191110 153251

Kuririn walczy z Bacterianem

W drugiej walce walczyli Yamcha i Jackie Chun. Yamcha nie docenił przeciwnika i zaatakował, ale Jackie wszystkiego uniknał. Yamcha postanowił użyć techniki Pięści Wilczego Kła, jednak Jackie Chun uniknął ataku i szybko znokautował Yamchę.
IMG 20191110 154017

Yamcha walczy z Jackiem Chunem

 W trzeciej walce walczyli Namas i Ranfan. Przed walką Jackie dowiedział się, że Namas pochodzi z wioski w której zabrakło wody i bierze udział w turnieju aby zdobyć pieniądze na wodę. Ranfan wiedząc, że w kwestii siły nie ma szans z Namasem, więc zaczęła się rozbierać, aby odwrócić jego uwagę i zrzucić go z ringu. Namas jednak zamknął oczy, uniknął jej ataku i delikatnie ją znokautował.
IMG 20191110 154841

Ranfan używa swojej techniki przeciwko Namasowi

 W czwartej walce Gokū walczył z Giranem. Najpierw Giran uderzył kilka razy Gokū, który zorientował się, że w walce wręcz nie ma szans. Potem Giran wypluł gumę, która owinęła się wokół Gokū, przez co nie mógł się ruszyć. Giran wyrzucił Gokū za ring, ale Gokū przywołał Obłok Kinto i wrócił na ring. Sędzia ustalił, że tym razem odpuści Gokū, ale następne użycie Obłoka Kinto będzie ukarane dyskwalifikacją. Giran znowu zaatakował Gokū, ale w tym momencie odrósł mu ogon i zawiesił się na ręce Girana, dzięki czemu uniknął ataku i wróciła jego dawna siła. Giran po raz kolejny użył gumy, ale Gokū się z niej wyrwał. Widząc siłę Gokū, Giran się poddał. 
IMG 20191110 155801

Giran się poddaje

​​​​​​ Nadszedł czas półfinałów. W pierwszej walce zmierzyli się Kuririn i Jackie Chun. Kuririn wyprowadził kilka szybkich ciosów, ale Jackie zablokował je wszystkie. Następnie Jackie wyprowadził serię tak szybką, że tylko Gokū ją dostrzegł. Jackie po raz kolejny wyprowadził taką serię, jednak tym razem Kuririn je zauważył i wszystkich uniknął. Kuririn zdał sobie sprawę, że ma bardzo małe szanse na wygraną. Postanowił uciec się do podstępu. Rzucił na ziemię kobiece majtki. Jackie Chun się na nie rzucił, a Kuririn korzystając z sytuacji wykopał Jackiego poza ring. Jednak zanim Jackie dotknął ziemi użył Kamehamehy, która pozwoliła mu wrócić na ring. Jackie zaczął teraz walczyć na poważnie i szybko położył Kuririna. 
IMG 20191110 161040

Jackie Chun pojawia się za Kuririnem

W drugiej walce półfinałów walczyli Gokū i Namas. Najpierw Namas użył ataku Tornado, który miał położyć Gokū. Po tym skoczył tak wysoko jak tylko umiał, zaczął spadać i uderzył Gokū w szyję. Gokū leżał, a sędzia rozpoczął odliczanie. Po 9 sekundach Gokū wstał, a Namas kolejny raz wzbił się w powietrze. Tym razem jednak zanim Namas go dosięgnął, Gokū uskoczył i sam zaatakował Namasa, który w powietrzu nie mógł tego uniknąć, wyrzucając go za ring. 
IMG 20191110 181903

Gokū atakuje Namasa

Po walce Namas podziękował Goku za walkę i odszedł zrezygnowany. Wtedy jednak Mistrz Roshi zdjął przebranie Jackiego Chuna i dał Namasowi pustą kapsułkę do której Namas mógł nabrać ogromną ilość wody. W ramach podziękowania Namas przebrał się za Mistrza Roshi'ego i usiadł na trybunach, podczas gdy Jackie Chun pokazał go Yamchy aby udowodnić, że nie jest on Mistrzem Roshim. Nadszedł czas finałowej walki Gokū i Jackiego Chuna. Rozpoczęła się krótka wymiana ciosów, po czym obydwaj wystrzelili Kamehamehy. Po tym robili naprzemian powidoki, wzajemnie się trafiali, po czym Jackie zaczął udawać pijanego, przez co nawet on nie mógł przewidzieć co zrobi. Udało mu się tym zranić Gokū, jednak wtedy zaczął on udawać małpę i porządnie zranił Jackiego Chuna. Jackie postanowił udawać, że ładuje kolejną Kamehamehę, podczas gdy zahipnotyzował i uśpił Gokū. Ten szybko się obudził i użył ruchu "Kamień, papier, nożyce". Jednak gdy krzyczał "papier", używał "kamienia". Wyprowadził tym Jackiego Chuna z równowagi do tego stopnia, że ten zaatakował Gokū małą falą energii. Gdy Gokū miał się poddać, spojrzał na księżyc w pełni i zmienił się w wielką małpę. Na trybunach zapanował chaos. Puar zmienił się w nożyce i odciął starał się odciąć ogon Gokū, a Jackie użył Kamehamehy i zniszczył księżyc.
IMG 20191110 183124

Gokū walczy z Jackiem Chunem

Gokū obudził się i założył ubrania Kuririna. Okazało się że nadal miał wystarczającą siłę aby wykonać Kamehamehę. Wydawało się że wyrzuciła Jackiego z ringu, jednak Jackie wylądował na kamieniu, więc uznano że nadal jest na ringu. Kilka razy się nawzajem atakowali, aż w końcu oboje się zmęczyli. Gdy odliczanie trwało, oboje się podnosili aby powiedzieć "Jestem mistrzem świata". Jednak Gokū upadł zanim skończył mówić, a Jackie dokończył, dzięki czemu wygrał, a nagrodę przyznano jemu. Po tym zabrał wszystkich na obiad na swój koszt i wydał prawie wszystkie pieniądze.

Najważniejsze postacie Edytuj

Postacie główne:

  • Son Gokū
  • Kuririn
  • Yamcha
  • Mistrz Roshi/Jackie Chun
  • Namas
  • Giran
  • Ranfan
  • Bacterian

Postacie poboczne:

  • Bulma
  • Ulong
  • Puar
  • Sędzia 21 turnieju Tenka'ichi Budōkai