FANDOM

Pilaf (ピラフKan, PirafuHep Jap jest pierwszym złoczyńcą w serii Dragon Ball. Przywódca gangu, który stara się podbić świat i zdobyć bogactwo, ma dwóch współpracowników: Shū i Mai.

Opis Edytuj

Wygląd Edytuj

Pilaf przypomina albo gremlina, albo goblina. Jego skóra jest koloru niebieskiego. Pilaf ma pękatą głowę, szpiczaste uszy i wyłupiaste oczy, a jego twarz jest pozbawiona nosa. W Dragon Ball ubiera się jak cyrkowy klaun lub królewski paź nadworny, pod szyją nosi kryzę, na głowie czerwono-niebieską czapkę w paski i pomponem.. W Dragon Ball GT obiór się nie zmienia pojawiają mu się tylko zmarszczki i oznaki starości. W Dragon Ball Super zostaje odmłodzony, ma na sobie żółty płaszcz i bordowe spodenki oraz niebieskie buty, zaś czapkę ma koloru czarno-czerwonego z czerwonym pomponem.

Osobowość Edytuj

To potwór o niskim i niebieskim wyglądzie. Z tendencjami megalomanów, próżnymi, niecierpliwymi, oszustami, oportunistami i inteligentnymi. Ma dużą wiedzę na temat technologii projektowania i sterowania imponującymi pojazdami, robotami i potężną bronią; Jest także despotą, zdolnym zniszczyć każdego, kto próbuje ingerować w jego złe plany. Jest jednak również tchórzem i zawsze ucieka, gdy wszystko jest przeciwko niemu. Pilaf wraz ze swoimi dwoma sługami, Mai i Shū, zrobią wszystko, aby zdobyć smocze kule, aby spełnić ich pragnienie dominacji nad światem.