FANDOM

Piccolo (ピッコロKan, PikkoroHep Jap jest jedną z głównych postaci pojawiających się w mandze i anime Dragon Ball i powiązanych z nimi kontynuacjami. Jest Nameczaninem, a także ostatnim dzieckiem i reinkarnacją Szatana Piccolo. Według Najstarszego Przodka, Piccolo, wraz z Wszechmogącym i Szatanem Piccolo, są częścią Smoczego Klanu, którzy byli oryginalnymi twórcami Smoczych Kul.

Mądry i przebiegły wojownik, który pierwotnie był bezwzględnym wrogiem Son Gokū. Piccolo później stał się członkiem Wojowników Z, głównie ze względu na wzajemny szacunek dla Gokū, a jeszcze bardziej dzięki bliskiej więzi z pierworodnym synem Saiyanina, czyli Son Gohanem.

Występ w filmach Edytuj

Dragon Ball Super: Broly Edytuj

Piccolo (1) (DBS Broly)

Piccolo czuje energię Frizera i Broliego. Pyta się Sona co se tam dzieje, Gokū wyjaśnia sytuacje, a Piccolo mówi, że nie jest w stanie pomóc, więc Saiyanin odpowiada, aby był w „pogotowiu”. Vegeta i Son Gokū teleportują się do Piccolo. Gokū proponuje Vegecie Fuzje, ale Vegeta nie chce wykonywać tańca potrzebnego do fuzji. Son przekonuje Vegetę, po tym jak wspomniał, że jego rodzina może zostać unicestwiona. Piccolo i Son Gokū prezentują Vegecie taniec potrzebny do fuzji. Vegeta i Son Gokū wykonali fuzje, ale zrobili to źle i muszą czekać 30 minut, by fuzja minęła. Kolejna próba się nie udała i muszą ponownie czekać 30 minut. Za trzecim razem udało im się. I nazwali tę fuzję Gogeta.

PrzypisyEdytuj

  1. W wersji Dragon Ball, Dragon Ball Z i Dragon Ball GT emitowanej na RTL7.
  2. W wersji Dragon Ball Kai i Dragon Ball GT emitowanej na AXN Spin.
  3. W latach 753 i 756
  4. Dragon Ball: Super Exciting Guide, 2009
  5. Dragon Ball: Super Exciting Guide, 2009
  6. Dragon Ball Super, odcinek 22
  7. Dragon Ball GT, odcinek 40