FANDOM

Palace Edytuj

Jest dziewczyną Son Gotena. Wiadomo, że pochodzi z bogatej rodziny. Rodzice zabraniali jej się spotykać z chłopakami z niewyjaśnionych przyczyn. Pierwszym był młody pół Saiyanin Goten. Para zakochała się w sobie i chodzą ze sobą przez całą serię GT.

Wygląd Edytuj

Jest wysoką i szczupłą młodą kobietom o jasnobrązowych włosach i oczach. Ubiera się w żółtą, krótką sukienkę i buty przypominające gumaki. w talii nosi pasek, na szyi tzw. obroże a na uszach kolczyki w kształcie księżyca.

Osobowość Edytuj

Jest nieco głupiutka i żyjąca we własnym świecie. Kiedy Goten postawił jej lody w różku, chciała je zjeść najpierw łyżeczką a potem palcami, albo gdy była z nim w restauracji zapytała się czy hamburgera je się nożem i widelcem. Najprawdopodobniej jest to spowodowane tym, że pochodzi z bogatego domu i tam jada się tylko wykwintne i starannie przygotowane posiłki. Na zabój jest zakochana w Gotenie, co można zauważyć.

Dragon Ball GT Edytuj

Saga podróży kosmicznej Edytuj

Jej rola w tej sadze jest epizodyczna ponieważ nie ujawniono jej imienia oraz wyglądu. Wiadomo tyle, że Goten miał wyruszyć statkiem kosmicznym w kosmos. Jednak chciał z nią iść na randkę. Więc jego miejsce zajęła Pan.

Saga Baby'ego Edytuj

Podczas randki z Gotenem, napotykają się na ludzi, którzy są opętany przez Baby'ego, jeden chciał ją zaatakować,ale Goten ją obronił. Obserwuje walki Gotena z ludźmi. Reszta ludzi dopinguje Gotena w tym ona. Gdy pokonał wszystkich, Palace jest z niego dumna. Z tłumu wyszedł kolejny opętany człowiek z którego wyszedł Baby. Dziewczyna zemdlała z wrażenia. Goten kazał Satanowi wziąć ją w bezpieczne miejsce. Świecą się jej oczy, jak patrzy na niego podczas walki z Babym. Mówi wtedy, że wygląda jak anioł. Goten zostaje opętany przez mutanta. Palace chciała opatrzyć mu ranę, którą dostał się Baby więc dała mu chusteczkę, natomiast odrzucił ją i odleciał na poszukiwania Son Gohana

Edytuj

Saga Super #17 Edytuj

W sadze Super 17, jest na kolejnej randce z Gotenem. Patrzy wraz z Gotenem na grota z piekła jednocześnie go tuląc. Potem Goten zabiera ją do restauracji gdzie pokazuje jak jeść hamburgera. Na ich randce jest też Trunks. Napotykają C19 z piekła. Android jest za słaby dla nich. Goten i Trunks pokonują go zwykłym pociskiem ki, które powoduje rozwalenie ciała. Palace jest pod wrażeniem ich siłą. Później Goten walczy z Tao Pai Pai. Udaje się mu go pokonać.

Później wraz z wszystkimi ludźmi, oddaje energię do Genki Damy, Son Gokū.