FANDOM

Ziemianka. Córka Osiemnastki i Kurilina, siostrzenica Siedemnastki.

Wygląd Edytuj

Marron jest piękną nastolatką z długimi blond włosami spięte w jeden kucyk. Niektóre włosy są odstające. Ma duże, granatowe oczy,które odziedziczyła po ojcu. Gdy była małym dzieckiem tak jak tata, nie miała nosa. Pod koniec serii Z jej wygląd się zmienił a nos urósł. Wtedy zaczęła bardzo przypominać mamę. Głównie chodzi w sukienkach, często galowych z kołnieżykiem. w DBZ czerwona, DBS fioletowa a w DBGT różowa. Marron jest wysoce urodziwa

Osobowość Edytuj

Jest krzykliwa i przejmująca się. Często jej coś nie pasuje,szczególnie w serii GT. Zdecydowanie jej charakter jest zbliżony do ojca.

Biografia Edytuj

Tenka ichi-budokai Edytuj

Marron jest wtedy małą dziewczynką i przychodzi z rodzicami na turniej.Jest pod opieką Yamchy. Siedzi na widowni i kibicuje rodzicom i przyjaciołom.

Saga Majin Bu Edytuj

Kiedy wszyscy dowiedzieli się o Bu, schronili się na Boskim Pałacu. Wkrótce demon znajduję ich. Marron jest przerażona i przytula się do mamy. Tata chciał obronić ją i Osiemnastkę i próbował go zaatakować. Bezskutecznie. Kurilin został zamieniony w tabliczkę czekolady. Matka bierze ją na ręce i próbuje uciec do wieży Boskiego Pałacu. Promień wystrzelony przez stwora przenika przez ścianę i dosięga ją i #18 zamieniając je w czekoladę.

potem zostaje wskrzeszona przez smocze kule.

Dragon Ball Super Edytuj

Przybycie Beerusa Edytuj

Przychodzi z rodzicami na 38 urodziny Bulmy. Jest obecna podczas Turnieju Hakaishinów, na przyjęciu Mister Satana oraz przy wzywaniu Shenrona.

Saga Złotego Freezera Edytuj

Jest w domu. Przygląda się jak mama goli tacie głowę na łyso. Potem żegna się z nim. Ginie, gdy Freezer wysadza Ziemię. Zostaje wskrzeszona wraz z wszystkimi ludzmi kiedy Whis cofa czas.

Saga Trunksa z przyszłości Edytuj

Przylatują z mamą do Capsule Corporation po ojca. pózniej wracają do domu. Jest obecna podczas rozmowy Trunksa z przyszłości i Osiemnastką.

Saga Przetrwania Wszechświata Edytuj

Ogląda turniej baseballowy między 6 a 7 Wszechświatem. Dziewczynka bawi się z Son Goku. Potem mama zabiera ką na kąpiel, po której oglądają trening Goku i Kuririna na ich podwórku. Dziewczynka leci na żółwią wyspę i ogląda walki ojca. Jest zadowolona z jego siły. Kiedy Kuririn wraza z treningu ona i matka przytulają go i są z niego dumne.

Następnie jest w domu i patrzy jak Son Goku i Son Gohan przekonują jej rodziców do wzięcia udziału w Turnieju Mocy. Następnie idą z nimi trenować. Marron cieszy się z wygranej rodziców.

Następnie przylatują na wyspę, gdzie pracuje #17. Wita się z wujkiem. Potem rysuje zwierzątka, które się tam znajdują. Podoba jej się tu, więc zostaje pod opieką Trunksa i Gotena. Jej rodzice lecą przygotować się do Turnieju.

Na końcu przychodzi z rodzicami do Capsule Corporation, aby uczcić zwycięstwo jej wszechświata w Turnieju Mocy.

Edytuj

Edytuj

Dragon Ball GT Edytuj

Saga baby'ego Edytuj

Zostaje opętana przez potwora. Krzyczy na ojca, żeby się pośpieszył ponieważ jadą na wycieczkę.

Potem zostaje oczyszczona przez świętą wodę.

Saga Super #17 Edytuj

Ogląda 33 Tenka Ichi Budokai. Kolejno jest widziana wraz z rodzicami i #17 z piekła, który zabija jej ojca doprowadzając ją i matkę do szoku i płaczu. Matka atakuje cyborga i karze jej uciekać. Na rozkaz ucieka.

Saga Złych Smoków Edytuj

Przylatuje z matką do Capsule Corporation. Rozmawia tam z Videl, Chichi i Bulmą o Goku.

Dziewczyna oddaje energię do Genki-Damy Goku.

W filmach Edytuj

Broly Edytuj

Marron wraz z ojcem żegna się z matką, która leci do zamku Jaguara. Karze Kurilinowi się nią zaopiekować. Marron mówi z płaczem, że musi do toalety.

po przylocie wita się z mamą.

Ciekawostki Edytuj

  • Z wyglądu jak i charakteru, przypomina Barbie.