FANDOM

Lemo (レモKan, RemoHep Jap jest weteranem i elitarnym żołnierzem Armii Frizera. Służy od czasów Króla Kolda.

WyglądEdytuj

Lemo (1) (DBS Broly)
Lemo pojawia się jako humanoid o pomarańczowej skórze, ubrany w zbroję Saiyan, bez ochraniaczy na ramionach, z białymi konturami i zieloną częścią na tułowiu. Nosi ciemnozielone spodnie, wełniany kapelusz, białe rękawiczki i buty. Ma niebieski Skauter oraz duże żółte oczy z czarnymi źrenicami.

OsobowośćEdytuj

Jako weteran, który przeżył lata służby w Armii Frizera jest świadomy, jak niebezpieczny jest wściekły Frizer i ostrzega Cheelye, kiedy ona wspomina plotki dotyczące małego wzrostu Frizera. Jest on również bardziej zorientowany niż Cheelye, ponieważ starał się powstrzymać kompankę przed konfrontacją z Paragusem. Razem z Cheelye nawiązują przyjaźń z Brolim. Zauważył, że Saiyanin był dobry i niewinny, po tym jak dowiedział się o pochodzeniu futra Broliego i wyraził swoją opinię, że Paragus prawdopodobnie używa Broliego tylko jako broń. Powiedział też, że jego własny ojciec był prawdziwym palantem. Zauważył, że potencjał bojowy Saiyanina był wysoki, Paragus musiał go zmusić do treningu. Powiedział też Broliemu, że nie musiał słuchać swojego ojca, ale Broli nie chciał źle mówić o swoim ojcu. Kiedy Broli walczył z Son Gokū i Vegetą zauważył, że nie jest sobą. Cheelye wini za to Paragusa, a Lemo się z tym zgadza.

BiografiaEdytuj

PrzeszłośćEdytuj

Lemo służył w Armii Frizera od dziesięcioleci [1], będąc starym weteranem tylnej straży, który służył Królowi Koldowi. Był obecny gdy Kold przekazał władze Frizerowi. Lemo trzymał Skautery, które zostały przekazane Saiyaninom.

Dragon Ball SuperEdytuj

Saga BroliegoEdytuj

Lemo pojawia się później w rozdziale "Manga Bonusowa 4" w sadze Więźnia Galaktycznego Patrolu, gdzie Broli jest krótko wspominany przez Gokū, gdy Merusowi i Jaco całą sytuację dotyczącą Broliego i walki z nim. W innym panelu retrospektywnym, Broli jest również widziany w swojej najsilniejszej formie, kiedy ma zostać unicestwiony przez Gogotę. Tylko, że został uratowany przez Cheelye i Lemo.

Debiut w filamchEdytuj

Lemo i Cheelye podróżują w przestrzeni kosmicznej, aby znaleźć silnych wojowników dla Armii Frizera. Lemo pyta Cheelye dlaczego zdecydowała się dołączyć do sił Frizera i mówi mu, że to dlatego, że wcześniej została złapana na kradzieży statku kosmicznego Patrolu Galaktycznego, ale nikt nie ośmieliłby się jej dotknąć, gdy była w Armii Frizera. Cheelye pyta, czy Lemo kiedykolwiek widział Frizera, on odpowiada, że widział go tylko raz na stacji. Cheelye wspomina, że Frizer jest niski, a Lemo na nią krzyczy, mówiąc, że nigdy więcej nie może takiej rzeczy, jeśli chce żyć tak, bo imperator zabijał ludzi jeśli tak mówili.

Statek odbiera sygnał o awarii z innego statku kosmicznego znajdującego się na planecie Vampa. Wkrótce duet zauważa Paragusa Cheelye używa swojego Skautera, aby odczytać jego poziom mocy. wynosił 4.200 jednostek. Kiedy Insekty z planety Vampa pojawią się nad ich statkiem kosmicznym, Broli atakuje, zabijając stwora jednym ciosem. Cheelye próbuje odczytać jego poziom mocy, ale stwierdza, że jest nieczytelny, duet staje się podekscytowany i natychmiast zabiera ojca i syna do Frizera. W drodze powrotnej, Broli ogląda jak Cheelye je batona. Kobieta postanawia się z nim podzielić.

Na pokładzie statku kosmicznego Frizera, Cheelye i Lemo otrzymują nagrodę, a następnie udają się do stołówki. Tam Cheelye zauważa, że Broli włożył nowe ubranie, ale zachował futro wokół talii, więc chce je zdjąć, Broli staje się zdenerwowany. Następnie kobieta wpada w kłotnie z Paragusem za sposób, w jaki wydaje się traktować swojego syna. A następnie niszczy urządzenie kontrolujące Broliego, które ukradła Paragusowi.

Lemo (2) (DBS Broly)
Cheelye i Lemo następnie udają się do innej części statku, gdzie siedzą i dzielą się swoim jedzeniem i wodą z Brolim i ostatecznie zaprzyjaźniają się z nim. Słyszą o historii Broliego z udziałem Ba i jego historii z ojcem.

Po wylądowaniu na Ziemi, Cheelye i Lemo obserwują, jak Broli walczy zarówno z Vegetą, jak i Son Gokū. Kobieta wyrażaja swoje przerażenie i współczucie, że taka słodka osoba jak Broli została w taki sposób zmanipulowana przez ojca, który traktuje go jak jakiegoś niewolnika. Nie mogąc już dłużej patrzeć i wierząc, że Broli może zostać zabity, Lemo i Cheelye zbierają Smocze Kule i wychodzą na zewnątrz. Cheelye zmusza Kikono za użyciem broni, jak ich użyć. Po zobaczeniu Shenlonga, Cheelye prosi smoka, by odesłał Broliego na Vampę. Następnie ukradli statek kosmiczny i udali się na planetę, by zobaczyć Broliego.

Kilka dni później, Gokū pojawia się z kapsułami zawierającymi zakwaterowanie i zapasy, za które Lemo jest wdzięczny.

Debiut w grachEdytuj

PrzypisyEdytuj