FANDOM

Kikono (キコノKan, KikonoHep Jap to genialny naukowiec, jest jednym z doradców Frizera. Stworzył skauter, pancerz bojowy, statki kosmiczne oraz wiele innych wynalazków.

WyglądEdytuj

Kikono jest niskim, szczupłym, żółtą kosmitką. Ma stosunkowo dużą głowę z dwoma czułkami na górze. Nosi wariant najnowszego modelu pancerza bojowego armii Frizera. Jego pancerz jest koloru czarno-zielonego. Pod pancerzem ma ciemnozieloną szatę, która przykrywa całe jego dolne partie ciała.

OsobowośćEdytuj

Ma pewien szacunek dla Saiyaninów jako wojowników, ale nie wierzy w Legendarnego Super Saiyanina. Również, jak większość jego kolegów, boi się swojego pana Frizera. Służy w Armii od czasów Króla Kolda jako jeden z ich głównych naukowców. Kikono jest niezwykle inteligentną istotą. Jak wynika z faktu, że został on obdarzony tajemnicą pragnienia Frizera, a także z tego, że jest regularnie widywany w pobliżu samego imperatora świadczy o tym, że Kikono jest jednym z najbardziej zaufanych ludzi Frizerowi.

BiografiaEdytuj

PrzeszłośćEdytuj

Kikono służył Armii Frizera za czasów króla Kolda, jest genialnym naukowcem, który wynalazł Skauter, statki kosmiczne i pancerze bojowe. [1]

Dragon Ball MinusEdytuj

Kikono towarzyszy Frizerowi i rozmawia z nim w drodze na Planete Vegeta o zagrożeniach, jakie może stawić Saiyańska duma dla Armii Frizera oraz o możliwościach, jak bardzo wojownicy potrafią być silni tak jak to opisano w ich legendach o Super Saiyanienie. Na koniec ich rozmowy Friezer zdecydował się wymazać rasę Saiyan.

Dragon Ball SuperEdytuj

Saga Więźnia Galaktycznego PatroluEdytuj

Kikono jest obecny, gdy Frier zostaje poinformowany, że zbiegli więźniowie szaleją w całym wszechświecie. Kiedy imperator stwierdza, że nie ma żadnej przewagi w postępowaniu z przestępcami, Kikono kwestionuje myśląc, że Armia Frizera jest przestępcami, jednak Frizer i Beriblu go poprawiają i mowią, że przejmują planety i sprzedają je tym, którzy potrzebują nowej planety - a więc jest to po prostu biznes. Frizer pyta, czy Kikono ma problem, na który pośpiesznie odpowiada, że nie i sugeruje, aby przenieśli się na inną planetę.[2]

Debiut w filmachEdytuj

Dragon Ball Super: BrolyEdytuj

NA statku kosmicznym Frizera, Kikono mówi, że Bulma miała 6 smoczych kul i specjalny radar do ich wykrywania. Kikono pyta się go czy mają lecieć na Ziemie, lecz Frizer odpowiada, że nie, ponieważ są tam osoby, które potrafią wyczuć wysoki poziom mocy. Naukowiec pyta się go czy jego życzeniem jest nieśmiertelność jak wcześniej. Imperator zaśmiał się i odpowiedział, że na pewno nie. Jakby trafił znowu do ziemskiego piekła nie byłby w stanie nic zrobić i nieśmiertelność się nie przyda. Beriblu zgaduje życzenie pana o wzroście 5cm. Kikono mówi dlaczego nie więcej, przecież w drugiej transformacji jest dosyć wysoki. Frizer odpowiada, że chce być wyższy w swojej ostatecznej formy i byłoby to dziwne gdyby tak nagle urósł chce by to wyglądało naturalnie. Statek kosmiczny ląduje obok Saiyan. Kikono ogląda walkę Saiyan z daleka. Potem wezwał Shenlonga za przymuszeniem Cheeley, która stoi za nim z pistoletem.

Trzy dni później Kosmiczna Organizacja Handlu podbija jakaś planetę. Kikono mówi, że Cheeley i Lemo są na planecie Vampa. Frizer odpowiada, że na razie ich zostawi, bo może uda im się okiełzać uczucia Broliego, a potem może zostać jego najsilniejszym żołnierzem.

WynalazkiEdytuj

PrzypisyEdytuj