FANDOM

Kale Edytuj

Kale (jap. ケール [Kēru]) – Saiyanka z Szóstego Wszechświata, należy do gangu Caulifli.

Wygląd Edytuj

Ma czarne włosy zebrane w kucyk z wypuszczonym pasmem włosów opadającym na policzek. Ma czarne oczy, ciemną cerę, jest drobna i szczupła. Ma czerwoną spódniczkę i krótki podkoszulek z krótkim rękawkiem. Na rękach ma duże bransolety zakrywające całe przedramiona, w uszach okrągłe kolczyki.

Osobowość Edytuj

Nieśmiała, łagodna, niepewna siebie. Żyje w cieniu szefowej, Caulifly. Kiedy się denerwuje i traci nad sobą kontrolę, staje się najpotężniejszą Saiyanką, ale niczego nie pamięta. Kale jest wrażliwa i łatwo ją urazić, zdenerwować i doprowadzić do płaczu.

Relacje Edytuj

Caulifla Edytuj

Caulifla jest szefową gangu, do kórego obie należą, niesmiała Kale jest pod wrażeniem pewnej siebie koleżanki. Dziewczyna podziwia ją, szanuje i bardzo chce się jej przypodobać. Jestt również przekonana o byciu słabszą od Caulifli, cieszy ją każda pochwała z ust szefowej, rani ją kiedy Caulifla ją ignoruje.

Cabba Edytuj

Kale zna Cabbę, szanuje go, liczy sie z jego zdaniem, ale nie jest dla niej nikim wyjątkowym.

Formy Edytuj

Super Saiyanka Edytuj

Super Saiyanka Bōsō (nieopanowana) Edytuj

Super Saiyanka Bōsō (opanowana) Edytuj