FANDOM

Dragon Ball Super: Broly (ドラゴンボールスーパー ブロリーKan, Doragon Bōru Sūpā: BurorīHep Jap to komiks stworzony i napisany przez Masatoshi Kusakabe oraz recenzowany przez Akirę Toriyamę, który dostosowuje wydarzenia z filmu Dragon Ball Super: Broly w formie spin-off do formatu promocyjnej noweli.

Został on rozpowszechniony w magazynie JUMP j-BOOKS 14 grudnia 2018 r. W Japonii, tego samego dnia, ukazał się film [1].

Streszczenie Edytuj

Po Turnieju Mocy na Ziemi zapanował spokój. Zdając sobie sprawę, że wszechświaty wciąż mają wielu silnych wojowników, Son Gokū ciągle trenuje, aby osiągnąć wyższy poziom. Pewnego dnia Gokū i Vegeta zmierzą się z Saiyaniem o imieniu Broli, którego nigdy wcześniej nie widzieli. To spotkanie trzech Saiyan, którzy podążyli za zupełnie innymi kierunkami, zamienia się w wielką bitwę, w której nawet Frizer został złapany w środku walki.

Ciekawostki Edytuj

  • Dragon Ball Super: Broly to pierwsza light nowela istniejąca w serii Dragon Ball i wszechświecie należącym do Akiry Toriyama.
  • Masatoshi Kusakabe [2] pracował wcześniej nad adaptacjami serii Naruto i grą Xenogears. Po raz pierwszy pracuje nad Dragon Ball, szczególnie jako pisarz.

Przypisy Edytuj