FANDOM

Daigen (ダイゲンKan, DaigenHep Jap jest żołnierzem z Armii Frizera.

WyglądEdytuj

Wysoki dobrze zbudowany mężczyzna. Ma jasno jagodowy kolor skóry i granatowe długie włosy. Nosi pancerz bojowy z zielono-czarnymi barwami.

OsobowośćEdytuj

Niewiele wiadomo o jego osobowości, ale okazuje się, że nie ma on zbyt wielkiego szacunku dla kobiet, gdyż nie dawał spokoju Cheelye. Chociaż był najwyraźniej pijany w tym czasie.

Debiut w filachEdytuj

Dragon Ball Super: BrolyEdytuj

Daigen przychodzi do stoli, gdzie siedzi Cheelye i zagaduje do niej, że jest jednym kombatantem chce aby z nim poszła, kobieta odmawia. Lemo mówi, że może się z nim napić, Daigen go odpycha i wciąż zagaduje do Cheelye. Wtedy wstaje Broli, Daigen uderza go pary razy, ale Saiyanin nawet nie drgnął. Broli denerwuje się i łapie go za ręce następnie go poddusza. Paragus przyciska przycisk w pilocie i naszyjnik Broliegorazi go prądem. A Daigen odchodzi.

SiłaEdytuj

Daigen jest prawdopodobnie dość silny, ponieważ był jednym z kilku żołnierzy, którzy w miarę zagrożenia mieli atakować przeciwników i był na statku kosmicznym Frizera. Był w stanie zachować przytomność, pomimo tego jak Broli go podduszał.

GaleriaEdytuj