FANDOM

Ziemianka, dobra żona Kurilina i matka Marron. Jedna z drugoplanowych postaci.

Biografia Edytuj

Gdy była jeszcze w 100 procentach człowiekiem, wraz ze swoim bratem byli kryminalistami. Miała na imię Lazuli. W celu zemsty na Son Goku, Doktor Gero pewnego dnia porwał, i zamienił ich na cyborgi a ich siła dużo wzrosła

Wygląd Edytuj

Lazuli to piękna kobieta, której ze względu na to, iż jest cyborgiem. Jej ciało i twarz nie starzeje się. Ma blond, półdługie włosy sięgające do ramion. Ma piękne błękitne oczy oraz bardzo kobiecą i szczupłą sylwetkę. Zawsze ma kolczyki w kształcie kół. Przeważnie chodzi w jeansach wciągniętych w koszulę. Ma też tzw. pinroll w tych czasach bardzo popularny element mody,który polega na podwinięciu spodni i pokazanie kostek itp. Kurilin zakochał się w niej za zabój

Osobowość Edytuj

18 z początku jest lekko snobistyczna i wyniosła. Bardzo zwraca uwagę na swój wygląd i stara się ubierać jak jest na "topie". Pózniej się to nieco zmienia i po urodzeniu dziecka, bardzo skupiła się na macierzyństwie. Jednak i tak walczyła.

Przed wydarzeniami Edytuj

Zostaje przemieniona w cyborga przez doktora Gero.

Biografia Edytuj

Dragon Ball Z Edytuj

Saga Cella Edytuj

Gero zdążył wybudzić ją i #17 przed przybyciem wojowników Z. Gdy docierają do laboratorium, androidy już

VegetaSSVsAndroid18NV02

Osiemnastka łamie rękę Vegecie

są włączone. Cyborgi zabijają Gero, niszczą pilot autodestrukcji, zabierają kapsułę w której jest android 16 i uciekają szukać Goku. Vegeta chciał powstrzymać sztucznych ludzi i zaczął ich prowokować do walki. Osiemnastka zgłosiła się do pojedynku. Jednak książe nie dawał sobie rady. Kobieta bez żadnego, specjalnego wysiłku pokonała Vegete w formie sjj. Wraz ze swoim bratem pokonują resztę wojowników. Na końcu całuje w policzek zauroczonego Kurilina i odlatują na kolejne poszukiwania głównego bohatera.Kolejno wraz z przyjaciółmi (17 i 16) przylatuję do Kame House z pytaniem czy jest tu Goku. Piccolo stanowczo zaprzecza i wyzywa androidy na walkę.

Docierają na jedną z wysp archipelagu. #17 i Piccolo zaczynają walczyć. Po długiej walce pojawia się Cell. #18 obserwuje walkę brata, Piccolo z Cellem, potem Cella i #17 wraz z 16. Następnie sama widzi walkę #16 z Cellem. Po długich walkach #17 zostaje wessany przez potwora.

Po wchłonięciu jej brata, ucieka z #16 przez stwora. #18 rozmawia zestresowana z Cellem. Cell próbuje ją skusić i pokazuje zmyślonego ducha #17. Osiemnastka nie nabiera się na to. Wtedy zjawia się Tien i atakuje potwora. 18 ma okazję uciec z 16. Ukrywają się na innej wyspie. Cell pokonuję Tiena i wyrusza na poszukiwanie jej. Tymczasem Kurilin dostał od Bulmy pilot do wyłączenia jej, aby Cell jej nie absorbował. Mały wojownik przybywa na miejsce, gdzie jest ukryta, jednak nie jest w stanie jej wyłączyć z powodu wielkich uczuć do niej. Upuszcza pilot na ziemię co usłyszała 18, po chwili niszczy pilot. Dziewczyna jest w szoku i pyta się czemu tego nie zrobił. Wtedy Kurilin wyznaje jej uczucia. Po jakimś czasie Cell zauważa ją i leci w jej stronę. Powstrzymuje go Trunks. Vegeta jednak jest po stronie Cella ponieważ Cell go skusił aby pozwolił mu osiągnąć formę perfekcyjną, żeby zmierzyć się z nim. Trunks jest na nie. Gdy Cell zauważa się Kurilin, 18 i 16 uciekają. Używa taiyo-ken co oślepia wszystkich. 18 zostaje absorbowana przez potwora,który dzięki niej osiąga formę perfekcyjną.

Podczas walki Gohana sjj2 i Cellem, młody saiyanin uderza stwora bardzo mocno w brzuch co powoduje,że Cell zwraca dziewczynę. Kurilin bierze ją na ręce. W dalszych walkach jest nieprzytomna i jest wraz z wojownikami Z,którzy obserwują finałową walkę.

Po sadze lecą z nią i innymi poszkodowanymi na Boski Pałac, gdzie zostaje wybudzona. Nie odwznajemnia uczuć chłopaka i odlatuje. Gdy usłyszała Shenrona, chowa się i podsłuchuje. Kurilin ma życzenie,żeby usunąć bomby które były zamontowane w niej i #17. Dziewczyna wkurza się na chłopca że powiedział że Siedemnastka to jej chłopak. Żegna się i odlatuje.

Pózniej "odwraca" się i wychodzi za Kurilina i rodzi córeczkę Marron, tym samym zostaje przyjaciółką Goku i innych,oraz dołącza do grupy "Wojowników Z"

Saga Majin Buu Edytuj

Gohan pojawia się w Kame House i prosi jej męża, aby wziął udział w zbliżającym się Turnieju Sztuk Walki. Osiemnastka namawia Kuririna na udział. Mąż się zgadza.

Bierze udział w turnieju sztuk walki. pokonuje przeciwników bez problemów. Następnie walczy z Trunksem i Gotenem przebranych w Mighty Maska. Osiemnastka myśli, że to zwykły człowiek i nie chcę mu zrobić

Static-assets-upload10802471143736673204

C-18 w Kame House

krzywdy. Kiedy odkrywa prawdziwe możliwości przeciwnika, zaczynają walczyć na poważnie. Kiedy wojownik zamienia się w sjj, 18 jest lekko zszokowana. Po jakimś czasie walki #18 używa Kienzan i przecina strój. Silne dzieci zostali zdemaskowani. Uciekli przez co zostają zdyskwalifikowani a Osiemnastka przechodzi to finału zmierzając się z Misterem Satanem. Kobieta proponuję mu, że jeżeli da jej 20 milionów zeni, pozwoli mu wygrać. Mistrz świata zgadza się. Satan używa słabym pocisków a 18 wyskakuje z ringu,twierdząc że Satan ją strącił.

Gdy pojawia się Buu, jest z bliskimi i przyjaciółmi na Boskim Pałacu. Buu zamienia Chichi w jajko i zgniata co bardzo porusza wszystkich. Kurilin chce obronić rodzinę i rzuca się na potwora. Jednak nie ma z nim szans i zamienia go w tabliczkę czekolady. To samo chcę zrobić z nią i Marron. Przerażona ucieka z córką na rękach wraz z Bulmą i Yamchą przez wierzę pałacu. Stwór puszcza promień który dosięga ją i córkę zamieniając je w czekoladę. To samo zrobił z resztą

pózniej wszystkie dobre ofiary Buu zostały ożywione dzięki smoczym kulom. Pózniej wraz z innymi jest na Boskim Pałacu i oddaje energię Goku do Genki-Damy aby pokonać Buu.

Koniec Z Edytuj

Przychodzi z rodziną na 28 Tenka ichi-budokai zasiadając wraz z wszystkimi przyjaciółmi na siedzenia "Vip"

Android18

Dragon Ball Super Edytuj

Saga Beerusa Edytuj

Uczestniczy na 38 urodzinach Bulmy. Obserwuje walki a potem wraz z innymi próbuje pokonać Beerusa, niestety nie udaje jej się, jak reszcie.

Saga Złotego Freezera Edytuj

Jest w domu. Goli mężowi głowę na łyso. Mąż odlatuje na walkę z ludzmi tyrana. Zostaje sama z Marron. Potem ginie w wybuchu Ziemi, który spowodował Freezer. Zostaje ożywiona przez smocze kule.

Saga Trunska z przyszłości Edytuj

C18 leci po męża do Capsule Corporation. Tam spotyka Trunksa i żartuje z nim, że musi zapłacić jej za śmierć z przyszłości. Kobieta wraca z rodziną do domu. C18 podczas zakupów z córką i Chichi orientuje się, że nie wie o czym marzy Kurilín. Kiedy widzi pociemniałe niebo leci spytać o to smoka. Na miejscu kłóci się z innymi pretendentami do życzeń. Bulma mówi jej, że Kurilín marzy tylko o spędzaniu czasu z rodziną, którą bardzo kocha i każe jej wrócić do męża. Osiemnastka wraca do domu. Kobieta ogląda turniej baseballowy pomiędzy drużynami reprezentującymi Szósty i Siódmy Wszechświat wraz z Marron, Pan, Videl, Bulmą i Chichi. Potem komplementuje Mai z przyszłości, że ma ładne ubranie po tym żegna Trunks z przyszłości i Mai z przyszłości.

Saga przetrwania Wszechświata Edytuj

Goku z Gohanem odwiedzają jej dom i pytają czy mogłaby wziąć udział w najbliższym Turnieju Mocy. Początkowo kobieta nie jest przekonana, jednak po tym jak Goku zaproponował jej 10 milionów zeni, zgadza się. Ona i Marron oglądają walkę Goku i męża zgadza się wziąć udział w Turnieju Zenō, kiedy Gokū obiecuje jej 10 mln zeni. Kobieta ogląda walkę Kurilína z Gohanem. Kiedy mąż nie radzi sobie walce z Gokū, odbija atak i chce pomóc Kurilínowi. Gokū rezygnuje i pyta ja o miejsce pobytu C17. Kobieta mówi, że jest on strażnikiem w rezerwacie przyrody, ale nie wie którym. Gokū nie znał dotąd jego przyrodniczych zamiłowań. Osiemnastka rozmawia z Kurilínem o swoim bracie, stwierdza, że jest on równie dziecinny jak Gokū i martwi się wynikiem ich spotkania. Kiedy Beerus wyjaśnia, że w Turnieju Mocy nie będzie nagrody pieniężnej, C18 chce się wycofać. Kiedy Bulma godzi się zapłacić odpowiednią sumę zwycięzcy, kobieta wraca do gry. C18 leci z mężem i córką po swojego brata na wyspę. Kobieta przedstawia mu swoja rodzinę. Rodzice zostawiają Marron z Gotenem i Trunksem i razem z C17 wracają do domu Bulmy.

C 18 razem z innymi uczestnikami leci do Świata Próżni. Kobieta rozmawia z C17, który namawia ją, by dała z siebie wszystko. Android atakuje Shosę, który udaje martwego i obezwładnia ją. Kurilín pomaga żonie i razem wyrzucają przeciwnika z ring.

Potem walczą z Majorą. Kurilín daje jej okulary przeciwsłoneczne Muten Rōshiego, by zaatakować przeciwnika Taiyō-ken. Kiedy okazuje się, że jest on niewidomy, Osiemnastka ogląda walkę męża. Po pokonaniu Majory obiecuje wyprać Kurilínowi buty.

Osiemnastka razem z Siedemnastką walczą z Żołnierzami Dumy, udaje im się wyrzucić za ring Kahserala. Potem pomagają Gokū w walce z pozostałymi żołnierzami. Kobieta wyrzuca za matę Cocotte.

C18 i C17 rozmawiają o walce Gokū i oddają mu swoją energię do Genki-Damy.

Podczas wybuchu C18 zostaje ranna w nogę, wykorzystuje to Catopesra, który atakuje ją. Pomaga jej C17, który pokonuje przeciwnika. Siedemnastka ratuje siostrę przed wypadnięciem z ringu podczas uwolnienia przez Gokū energii i pomaga jej utrzymać równowagę.

Razem z C17 walczą z Ribrianne i Logi. Siedemnastka pokonuje Ribrianne, która zmienia się w Briant, pozostali wojownicy z Drugiego Wszechświata oddają oddają jej moc i zmienia się w silniejsza postać. Tak unieruchamia Osiemnastkę, która przypomina sobie swoja rodzinę. Kurilín dopinguje ją. Miłość do rodziny wyzwala w kobiecie moc, dzięki której wyrzuca przeciwniczkę za ring.

Maxresdefault (1)

Androidka pokonuje Wielką Ribrianne

C18 razem z bratem pomagają Gokū pokonać Gokū wojowników z Drugiego Wszechświata. Wszyscy troje zostają przez nich obezwładnieni, wyzwala ich Gokū SSJ Blue Kamehame-Hą.

Osiemnastka walczy z wojownikami z Trzeciego Wszechświata. Nie daje rady Damonowi. Siedemnastka ratuje ją przed wypadnięciem z ringu.

C18 i C17 walczą z Koitsukai. Pokonują go przy pomocy fal uderzeniowych. Pokonanego Osiemnastka wyrzuca za ring.

C18 walczy z Anirazą, zostaje wyrzucona z ringu, ratuje ją Gokū. Kiedy wypada C17, Osiemnastka ratuje go poświęcając siebie i ląduje na trybunach.

Po samozniszczeniu C17, Osiemnastka rozpacza na widowni. Jest bardzo szczęśliwa gdy widzi brata, że jednak nie umarł. Po wygranej w turnieju mocy, organizują przyjęcie w Capsule Corporation.

Dragon Ball GT Edytuj

Saga baby'ego Edytuj

jest z rodziną na wycieczce. Zostaje opętana przez baby'ego. Potem zostaje oczyszczona spod władzy

1ead80d15647a1afd9022060654f5ad0

18 wraz z córką

potwora dzięki Świętej Wodzie.

Saga Super #17 Edytuj

Wraz z rodziną zostaje zatrzymana przez #17 z piekła. Próbuje przekonać Osiemnastkę, aby do niego dołączyła. Kurirn próbuję temu zapobiec. Siedemnastka morduje Kurilina co rusza #18 i Marron. Pod wpływem emocji atakuje brata. Każe uciekać córce. Starcie kończy się przegraną Osiemnastki. Próbuje doczołgać się do martwego męża.

Pojawia się pod koniec sagi, podczas finalnego momentu. Staje pomiędzy Sonem a Super 17. Przemawia, że zapłaci za to, że zabił Krilina. atakuje go dużą ilością ki,którą 17 wchłania. Goku orientuje się i przelatuje między mocą i używa smoczej pięści. Razem pokonują mutanta. Potem Osiemnastka płaczę za śmierć męża, ale Goku ją pociesza. Przylatują inni.

Saga złych Smoków Edytuj

Jest wraz z córką w Capsule Corporation. Rozmawia z Bulmą, Videl i Chichi o Goku.

Debiut w filmach Edytuj

Bio-Broly Edytuj

Po tym jak na Tencha-ichi budokai Osiemnastka dała wygrać Mister Satanowi za 20 000 zeni, jest u niego w willi i demoluje całe mieszkanie za to, że nie otrzymała swojej puli. Wszystkim przyglądają się Son Goten i Trunks przez okno. Nagle 18 otrzymuje wiadomość na zaproszenie do pałacu Jaguara. Osiemnastka żegna się z rodziną i karze Kurilínowi, żeby zaopiekował się Marron. Odjeżdża wraz z Satanem. Jednak nie wiedzieli, że w bagażnik wsiedli też Trunks i Goten.

Siła Edytuj

Osiemnastka jest najsilniejszą ziemianką, jaką zna widz. Jest bardzo silna. w DBZ potrafi pokonać formę ssj nie wysilając się. Może dorównywać formie sjj2. Gdy się mocno zdenerwuje, może dorównywać formie sjj3 lub nawet sjj4. Podczas walki, skupia się również na swoim wyglądzie. Potrafi zabić osobę, która potraktuje zle jej włosy.

Występ w grach Edytuj

  • Dragon Ball Z III: Ressen Jinzōningen,
  • Dragon Ball Z: Gekitō Tenkaichi Budōkai,
  • Dragon Ball Z: Super Butōden,
  • Cult Jump,
  • Dragon Ball Z: Buyū Retsuden,
  • Dragon Ball Z: Super Butōden 3,
  • Dragon Ball Z: Idainaru Son Goku Densetsu,
  • Dragon Ball Z 2: Super Battle,
  • Dragon Ball Z: Ultimate Battle 22,
  • Dragon Ball Z: The Legend,
  • Dragon Ball Z: Legendary Super Warriors,
  • Dragon Ball Z: Budokai,
  • Dragon Ball Z: The Legacy of Goku II,
  • Dragon Ball Z: Budokai 2,
  • Dragon Ball Z: Taiketsu,
  • Dragon Ball Z: Supersonic Warriors,
  • Dragon Ball Z: Buu's Fury,
  • Dragon Ball Z: Budokai 3,
  • Dragon Ball Z: Sagas,
  • Dragon Ball Z: Sparking!,
  • Dragon Ball Z: Supersonic Warriors 2,
  • Super Dragon Ball Z,
  • Dragon Ball Z: Shin Budokai,
  • Dragon Ball Z: Sparking! NEO,
  • Dragon Ball Z: Battle Taikan Kamehameha - Omee to Fusion,
  • Dragon Ball Z: Bakuretsu Impact,
  • Dragon Ball Z: Shin Budokai - Another Road,
  • Dragon Ball Z: Harukanaru Densetsu,
  • Dragon Ball Z: Sparking! METEOR,
  • Dragon Ball Z: W Bakuretsu Impact,
  • Dragon Ball Z: Burst Limit,
  • Dragon Ball Z: Infinite World,
  • Dragon Ball Z: Dragon Battlers,
  • Dragon Ball: Raging Blast,
  • Dragon Ball Z: Tenkaichi Tag Team,
  • Dragon Ball: Raging Blast 2,
  • Dragon Ball Heroes,
  • Dragon Ball Kai: Ultimate Butōden,
  • Dragon Ball: Zenkai Battle,
  • Dragon Ball Z: Ultimate Tenkaichi,
  • Dragon Ball Z For Kinect,
  • Dragon Ball Z: Battle of Z,
  • Dragon Ball: Ultimate Swipe,
  • Dragon Ball Heroes: Ultimate Mission 2,
  • Dragon Ball: Xenoverse,
  • Dragon Ball Discross,
  • Dragon Ball Z: Extreme Butōden,
  • Dragon Ball Z: Dokkan Battle,
  • Dragon Ball Fusions,
  • Dragon Ball: Xenoverse 2,
  • Dragon Ball Heroes: Ultimate Mission X,
  • Dragon Ball FighterZ,
  • Dragon Ball Legends.
  • Dragon Ball Z: Kakarot

Techniki Edytuj

  •  Infinity Bullet- wysyłanie dużej ilości różnych pocisków energetycznych.
  • Kienzan – Osiemnastka używa energetycznego dysku, który wyglądem nie różni się od techniki wynalezionej przez Kurilína.
  • Pole siłowe – różowa bariera ki.
  • High-Pressure Energy Wave – energetyczna fala uderzeniowa o kolorze żółto-białym. Technikę tę posiada zarówno Osiemnastka, jak i jej odpowiedniczka z przyszłości.
  • Kikōha – tak jak u innych wojowników, pocisk energii ki. Używana przeciwko Trunksowi i Gotenowi, a także Cellowi w drugiej formie. Ponadto, wiele kikōh tworzy technikę Infinity Bullet.
  • Sadistic 18 – najsilniejsza technika jednoosobowa #18. Polega na uderzeniu przeciwnika, wzbiciu się w powietrze, złamania wrogowi ręki, podstawieniu mu nogi, złapania za nogę, rzuceniu na ziemię, przeteleportowaniu się do niego, brutalnym kopnięciu go i wreszcie użyciu wykańczającego Finger Beamu. Technika użyta przeciwko Vegecie, jednak wieńcząc atak, #18 nie zastosowała Finger Beam'a, który to został wykorzystany przez #18 z przyszłości do zabicia ledwie żywego Ziemianina.
  • Finger beam – żółty, długi i cienki pocisk, stanowiący finałowy super-atak w technice Sadistic 18.
  • Accel Dance – dwuosobowa technika używana razem z Siedemnastką. Polega na charakterystycznym wymierzaniu przeciwnikowi wielu ciosów, a na końcu dobiciu go przy użyciu techniki Photon Strike.
  • Photon Strike – końcowy super-atak w technice Accel Dance. Jest to fala uderzeniowa, która eksploduje przy trafieniu przeciwnika. Potężna w Accel Dance'u, gdyż, jak wiadomo, #17 i #18 używają jej oboje na raz.

Ciekawostki Edytuj

  • Jest prawdopodobnie najsilniejszą ziemianką.
  • Przed przemianą ma na imię Lazuli
  • Jest pierwszą postacią, która pokonała formę SJJ
  • Podczas sagi Cella ma 20 lat
  • Jako, iż jest cyborgiem, fizycznie się nie starzeje oraz nie męczy