FANDOM

Caulifla Edytuj

Caulifla (jap. カリフラ [Karifura]) – Saiyanka z Szóstego Wszechświata, młodsza siostra Renso, członkini drużyny Champy podczas Turnieju Mocy. Widzimy ją po raz pierwszy podczas sparingu, kiedy pokonała wszystkich przeciwników. Renso poleca ją Cabbie jako uczestniczkę turnieju zamiast siebie.

Osobowość Edytuj

Caulifla jest bardzo pewna siebie i dumna oraz oschła w stosunku do obcych, a także konfliktowa i temperamentna. Dowództwo nad gangiem oraz fakt skonfliktowania z Oddziałem Obrony Sadal wskazuje, że ma tendencję do wchodzenia w konflikty z prawem. Ogółem osobowością bliżej jej do Saiyan z Siódmego Wszechświata, a nie Szóstego. Przejawia też brak szacunku do Champy czy początkowo Gokū. Pomimo tego Caulifla potrafi być troskliwa, szczególnie wobec swojej protegowanej Kale, którą traktuje niemal jak siostrę i wobec której zawsze jest łagodna. Nieśmiałość i nadwrażliwość Kale ani trochę jej nie denerwują, a gdy ktoś obraża jej protegowaną, to zawsze jej broni. Po tym jak Cabba nauczył ją transformacji w SSJ, ubyło jej nieco egoizmu i zgodziła się na udział w Turnieju Mocy, który miał zadecydować o przetrwaniu Szóstego Wszechświata, lecz głównie dlatego, by zmierzyć się z innymi silnymi wojownikami. Gdy jednak zorientowała się, że Kale w formie SSJ Bōsō naprawdę próbuje zabić Cabbę, natychmiast pospieszyła kompanowi z odsieczą, a następnie ciepłymi słowami uspokoiła protegowaną. Obawiała się też o Hita, który nie dawał sobie rady w walce z wojownikami z Jedenastego Wszechświata i chciała pospieszyć mu z pomocą. Walcząc z Gokū i widząc jego osiągnięcia nabyła też nieco szacunku do niego.

Wygląd Edytuj

Caulifla jest saiyanką o długich sterczących na wszystkie strony, włosach i czarnych oczach. Jest ubrana w różowy top, fioletowe szerokie spodnie oraz czarne buty. Na rękach nosi bransoletki.

Formy Edytuj

  • Super Saiyanka- tą formę osiągnęła, dzięki instrukcjom Cabby
  • Super Saiyanka 2- Zdobyła ją dzięki Goku, który zaproponował jej zmianę w SSJ 2