FANDOM

Jest pół ziemianką, pół saiyanką. Córka Vegety i Bulmy oraz siostra Trunksa.

Opis Edytuj

Bra jest córeczką tatusia. Vegeta stara się, by miała wszystko, czego pragnie. Mieszka ze swoją rodziną w willi Capsule Corporation

Wygląd Edytuj

Bra urodziwą nastolatką. Z wyglądu nie różni się niczym od swojej mamy- Bulmy od której odziedziczyła urodę. Jest atrakcyjna i ma powodzenie u płci przeciwnej, co widać serii GT.

Beerus babysits bulla

Osobowość Edytuj

Bra jest rozpieszczana przez swoich rodziców. Głównie przez ojca, Bra wykorzystuje to i jest do tego przyzwyczajona. Lubi drogie i stylowe rzeczy. Uwielbia się malować i jest bardzo kobieca. Nie interesują ją walki, woli odwiedzać sklepy handlowe i spotykać się z chłopakami. Jest typową nastolatką. Z drugiej strony przejmuje się losem Ziemii, uczestniczy w ważnych wydarzeniach np. Saga super 17.

Dragon Ball Super Edytuj

Saga Przetrwania Wszechświata Edytuj

Whis powoduje jej urodziny. Wszyscy są zaskoczeni tym wydarzeniem. Następnie na dachu wszyscy się zachwycają małą Brą. Nie u wszystkich na rękach, czuła się najlepiej np. Satan, co powodowało gniew u ojca. Bulma wybiera dla niej imię, ale książę nie jest zadowolony, gdyż chciał nazwać córkę jak na saiyankę przystało. Po jakimś czasie zaakceptował imię dziewczynki. Podczas Turnieju Mocy, jest z rodziną na Ziemi, którzy się nią opiekują. Po wygranej 7 wszechświata w Turnieju Mocy, organizują przyjęcie w Capsule Corporation.

Saga Więźnia Galaktycznego Patrolu Edytuj

Bra towarzyszy mamie w podróży do Centrum Dowodzenia Galaktycznego Patrolu.

Biografia Edytuj

Dragon Ball Z Edytuj

Mała Bra wraz z rodzicami przybywa na 28 Tenka-ich budokai. Dziewczynka ogląda walki i jest zachwycona z siły taty.

Dragon Ball GT Edytuj

Saga podróży kosmicznych Edytuj

Jest widziana z Vegetą, patrzą jak GokūTrunks i Pan odlatują w kosmos statkiem kosmicznym w poszukiwaniu kul z czarną gwiazdką

Saga Baby'ego Edytuj

Wraca z ojcem z zakupów. Jest zadowolona z rzeczy, które kupiła. Zjawiają się chłopcy, którzy zaczęli ją podrywać. Nazwali jej ojca staruchem na co Vegeta zareagował ukrytą złością. Wyrywa chłopcom kierownicę, którzy po chwili wpadają do wody. Bra przeprasza ich mówiąc, że jej tata ma gorszy dzień. Vegeta potwierdza. W dalszej części sagi zjawia opętany przez Baby'ego Gohan, który po chwili zaatakował kamehamą Vegetę i Brę. Ojciec uratował ją. Bra jest wkurzona na Gohana za tą akcję i denerwuje się na niego za zniszczoną kurtkę. Vegeta rzuca Brę do auta i karze jej jechać. Dziewczyna odjeżdża.

pózniej sama Bra została opętana przez potwora. przylatuje z bratem na miejsce gdzie jest Goku. Oddaje energię Baby Vegecie wraz z Trunksem, Gotenem i Gohanem.

Pózniej ona i wszystkie opętane przez Baby'ego osoby zostają oczyszczone dzięki świętej wodzie.

Saga Złych smoków Edytuj

Wraz z ojcem jest w Capsule Corporation. Patrzy jak Goku, Trunks i Pan przygotowują się do startu.

Edytuj

Saga Super #17 Edytuj

Wraz z mamą, Videl i Chichi lecą na pole bitwy Goku i Super 17. Gdy docierają wróg został już pokonany.

Edytuj

Saga Omega Shenrona Edytuj

Jest z wszystkimi i oglądają telewizję, co się dzieję. potem jest obecna podczas przywoływania smoka.

Debiut w Filmach Edytuj

Broly Edytuj

Malutka Bra, rodzice i przyjaciele wypoczywają. Gdy mama, tata, Goku i Whis lecą na lodowy kontynent, żeby odnalezć skradzione smocze kule, zostaje pod opieką Beerusa.

Siła i zdolności Edytuj

Bra nie jest zainteresowana walką, ale umie podstawowe umiejętności:

  • latanie
  • pocisk ki

Ma wielki potencjał, który w grach i mandze został po części wykorzystany. Powstają różne fanarty gdzie Bulla jest zamieniona w sjj.