FANDOM

Beriblu (ベリブルKan, BeriburuHep Jap jest starszą opiekunką Frizera.

WyglądEdytuj

Beriblu jest humanoidem o niebieskiej skórze i jasnych fioletowych włosach. Nosi odmianę najnowszego modelu pancerza bojowego Armii Frizera. Jej zbroja zielono-czarna. Pod pancerzem ma białą szatę. Nosi też czarno-zielobe buty.

Pod koniec panowania króla Króla Kolda, Beriblu nosi starszy model zbroi w beżowym kolorze.

OsobowośćEdytuj

Beriblu nie boi się przemawiać do Frizera bez względu na to, jakie są jej opinie. Wydaje się również, że imperator jest znacznie łagodniejszy dla niej, ponieważ nie groził jej, gdy komentowała jego niski wzrost, co implikuje pewną formę szacunku dla jej zaufania. Ponieważ Beriblu służyła Armii Frizera za czasów panowania króla Kolda. Wraz z faktem, że była świadoma wrażliwości Frizera o jego wzroście oznacza to, że jest nie tylko lojalna wobec pana, ale także bliższa mu niż większość członków armii.

BiografiaEdytuj

PrzeszłośćEdytuj

W pewnym momencie na początku swojego życia Beriblu dołączyła do Armii Frizera i z biegiem lat udało jej się osiągnąć wyższe pozycje. W dzieciństwie służyła jako opiekunka Frizera. Jest obecna z Frizerem i Królem Koldem, gdy odwiedzają planetę Vegeta, aby ogłosić, że Frizer zajmuje miejsce Kolda jako przywódca imperium.

Dragon Ball SuperEdytuj

Saga Więźnia Galaktycznego PatroluEdytuj

Beriblu jest obecna, gdy Frizer zostaje poinformowany, że zbiegli więźniowie szaleją w całym wszechświecie. Kiedy imperator stwierdza, że nie ma żadnej przewagi w postępowaniu z przestępcami, Kikono kwestionuje myśląc, że Armia Frizera jest przestępcami, jednak Frizer i Beriblu go poprawiają i mówią, że przejmują planety i sprzedają je tym, którzy potrzebują nowej planety - a więc jest to po prostu biznes.

Debiut w filmachEdytuj

Dragon Ball Super: BrolyEdytuj

Beriblu pyta się Frizera czy chciałby być troszkę wyższy. Potem dodaje, że imperator zabijał tych którzy naśmiewali się z jego wzrostu. Frizer przyznaje Beriblu racje, jak zawsze. Dodaje, że chce być wyższy o 5 cm.

Frizer mówi do Beriblu aby dała Lemo i Cheeley nagrodę. Potem imperator nadaje następny rozkaz aby Beriblu przygotowała Saiyanom nowy ekwipunek, gdy będą się myć. Następnie Beriblu przychodzi po Paragusa, ponieważ Frizer chce mu coś powiedzieć. Trzy dni później Kosmiczna Organizacja Handlu podbija jakaś planetę.