Beets (ビーツKan, BītsuHep Jap jest Saiyaninem pochodzącym z planety Vegeta we Wszechświecie 7. Po raz pierwszy pojawia się w filmie Dragon Ball Super: Broly.

WyglądEdytuj

Beets (1) (DBS Broly)
Szczupły i wysoki mężczyzna. Ma czarne włosy postawione do góry, czarne oczy i brwi jest i jest lekko opalony. Ma krótki niebieski kombinezon uciskowy, pancerz bojowy podobny do Cabby oraz niebieskie opaski na rękach.

OsobowośćEdytuj

Z początku widać, że jest agresywny, ponieważ krzyczał do statku kosmicznego, który uszkodził budynek. Jest ostrożny, ponieważ nie chce lądować w niebezpiecznym miejscu i wydaję się być nieustraszony, bo leci na planetę Vampa. Niemniej jednak jest lojalnym człowiekiem i chce podążać za Paragusem pomimo lęku. Także powiedział, że można mu zaufać, a u Saiyan jest to prawie niemożliwe.

Debiut w filmachEdytuj

Dragon Ball Super: BrolyEdytuj

Paragus i Beets (2) (DBS Broly)

Beets i Paragus lecą na planetę Vampa. Gdy lądują w czasie huraganu, biorą nowoczesne sprzęty i idą szukać Broliego. Po drodze spotykają insekty z planety Vampa przed, którymi się schowali. Gdy ustała burza zrobiło się bardzo ciepło. Paragus i Beets lądują na miękkie futro Ba, z którego insekty wysysają krew. Ba pojawia się i zjada insekty. Następnie Beets znalazł kapsułę kosmiczną Broliego. Paragus następnie coś zauważył na wskaźniku i razem z Beetsem polecieli do jamy. Znaleźli tam Broliego, który wyszedł z rury. Paragus chwali syna, że udało mu się zabić insekty. Beets mówi, że jego poziom mocy wynosi 920, a Pargus dodaje, że nawet z takim poziomem mocy niemożliwe jest pokonanie tych insektów. Potem łapie Broliego, który się wierci i próbuje się wydostać, ale Paragus złapał go za ogon i powiedział, że musiał spojrzeć w księżyc i przemienił się w Ōzaru, więc dlatego pokonał insekty. Paragus i Beets wracają na statek kosmiczny i chcą odlecieć z Brolim, ale Beets mówi, że główny silnik został zniszczony, więc statek nie będzie wstanie odlecieć. Beets panikuje, że nie przetrwają, Paragus odpowiada, że jest pewien sposób na oszczędzenie pożywienia i zabija towarzysza.

SiłaEdytuj

Beets to nieagresywny Saiyanin i broni się za pomocą pistoletu laserowego. Zauważa, że ​​poziom mocy małego Broliego wynosi 920 jednostek i jest wyższy od jego własnego. Został zabity pojedynczym strzałem z pistoletu laserowego.

TechnikiEdytuj

  • Latanie - Umiejętność latania za pomocą ki.
  • Strzał odłamkowy - Mocny strzał z pistoletu laserowego. To super atak Beetsa w Super Dragon Ball Heroes.

TransformacjeEdytuj

ŌzaruEdytuj

Beets potrafi przemienić się w Ōzaru, ponieważ posiada ogon.

WyposażenieEdytuj

  • Broń palna - używa jej w Super Dragon Ball Heroes.
  • Skauter Zwiadowski - Urządzenie pomagające użytkownikowi namierzyć siłę bojową celu.

Debiut w grachEdytuj

  • Dragon Ball Heroes - Beets debiutuje jako grywalna postać w grze Super Dragon Ball Heroes, w piątej misji z serii Universe Mission (UM5).
Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.