FANDOM

Ba (バアKan, Hep Jap to bestia żyjąca na planecie Vampa, która stała się pierwszym przyjacielem Broliego i partnerem do sparingów.

WyglądEdytuj

Wygląda jak pies, ale z ciałem węża. Jest bardzo długi i duży. Ma szeroką paszcze z ostrymi zębami, czerwone oczy, zielone uszy i ogon. Jego futro ma zieloną barwę, jest bardzo miękkie, ponieważ Paragus i Beets na nim skakali.

OsobowośćEdytuj

Ba jest dzikim zwierzęciem, które w naturalny sposób atakuje każdą formę życia, która się z nim zetknie. Stworzyło ono jednak rodzaj pokrewieństwa z Brolim po bezskutecznych próbach ataku na Saiyanów. Mimo to, Ba szybko stał się nieufny wobec Broliego, gdy Paragus odstrzelił mu ucho i już nigdy nie był taki sam wobec niego.

Debiut w filmachEdytuj

Dragon Ball Super: BrolyEdytuj

Bah i Broly (2) (DBS Broly)
Paragus i Beets lądują na miękkie futro Ba, z którego insekty wysysają krew. Bestia pojawia się i zjada insekty. Potem Broli dotyka futra, które ma przywiązane do tułowia i mówi, że to jego przyjaciel Ba. Nazwał go Ba bo ciągle ryczał: ba, ba. Był strasznie agresywny, każdego dnia musi się bronić przed jego atakami. Aż pewnego dnia stali się najlepszymi przyjaciółmi. Paragus odstrzelił mu ucho, aby Broli przestał trenować. Od tego momentu nigdy się do niego nie zbliżył, a jego ucho jest częścią jego codziennego stroju.

SiłaEdytuj

Ba jest potężnym stworzeniem. Bez problemu zabija insekty, przy których moc wynosi 920 jednostek, jak to powiedział Paragus. Lecz mały Broli który miał moc 920 jednostek dawał radę z nim trenować, ale prawdopodobnie w czasie treningu moc Broliego rosła. Ciężko określić siłę Ba, ale jest wyższa niż 920 jednostek.

Debiut w grachEdytuj