FANDOM

Android, została stworzona przez bardzo mądrego naukowca Doktora Slumpa. Jest główną postacią w w anime Dr.Slump, ale ma też rolę epizodyczną w Dragon Ball'u. Zamieszkuje wieś Pingwinówek.

Dragon Ball Edytuj

Goku ścigając Generała Blue, trafia to wsi, gdzie mieszka Arelka. Android bez wysiłku pokonuje Blue, bawiąc się z nim w "Wrestling".

Dragon Ball Super Edytuj

Jej twórca jest na wystawie dzieł. Po latach spotyka Goku i jest w szoku, tak samo jak on. Bohater proponuje jej mały sparing. Walczy z Vegetą. Saiyanin powoduje, że wypada jej głowa. Arelka jak gdyby nigdy nic, wstaje i zakłada głowę z powrotem. Z łatwością pokonuje Vegete.

Wygląd Edytuj

Arelka jest niskim androidem z długimi fioletowymi włosami i oczami. Jest średniej masie ciała. Nosi niebieskie ogrodniczki, czerwony podkoszulek z krótkimi rękawami, końcówki rękawów i kołnierza ozdabiają żółte kreski,żółte skarpety i niebieskie trampki ze sznurówkami, czarne, wielkie okulary oraz różowo-czerwoną czapkę z daszkiem na której jest żółtym nadrukiem napisane jej imię. Po bokach czapki ma przyczepione białe skrzydełka.

Osobowość Edytuj

Arelka jest energicznym i szalonym "dzieckiem". Ciągle się uśmiecha i ma lekkomyślne pomysły. Jest też trochę głupiutka i wprowadza wesołą atmosferę co bez wątpienia podoba się widzowi.

Siła i styl walki Edytuj

Arele jest bardzo silna. Potrafi w mniej niż 10 sekund przebiec cały świat i jednym uderzeniem w ziemię sprawić, że cała planeta rozwali się na pół. Bez problemu radzi sobie z Vegetą, najprawdopodobniej pokonałaby wiele form super saiyanina oraz samego Zamasu

Norimaki walkę traktuje jako zabawę, nie stresuje się wrogami i przeciwnikami. Zawsze wygrywa. Jeżeli noga jej się podwinie, nie denerwuje ani się nie poddaje, tylko śmieję się z tego.