FANDOM

Uczennica. Chodzi do Orange Star High School w Satan City. Była dziewczyn a Gohana.

Wygląd Edytuj

Ma długie, rude loki, purpurowe oczy i białą cerę. Nosi biały t-shirt i zieloną spódniczkę. W uszach nosi różowe kolczyki kółka.

Osobowość Edytuj

Jest wrażliwa, krzykliwa i niezwykle zazdrosna. Szuka szczęścia w miłości.

Biografia Edytuj

Saga Great Saiyamana Edytuj

Poznajemy ją, gdy Son Gohan przebiera się z "Super Galaktycznego Wojownika" w normalne ubrania. Chciał bowiem zachować anonimowość. Niestety zostaje zauważony przez Angelę. Son Gohan pewny, iż został zdemaskowany prosi dziewczynę by ta nie zdradzała jego sekretu. Angela zgadza się pod warunkiem, że Gohan pójdzie z nią na randkę. Są w kinie. Angela jest zafascynowana filmem i wzrusza się. Potem zauważają Videl. Dziewczyna kłóci się z nią o Gohana.W końcu i tak wyjawia sekret wojownika. Okazuje się, że podczas przemiany Son Gohan z "Super Galaktycznego Wojownika" nie miała założonych soczewek kontaktowych (ponieważ jest krótkowidzem), a za jego wielki sekret uznała bokserki z wyszytym misiem.  

Saga Majin Bu Edytuj

Zostaje zabita przez potwora. Zostaje wskrzeszona wraz z innymi dobrymi ofiarami Majin Buu za pomocą smoczych kul.

Ciekawostka Edytuj

  • Ma taki sam kolor włosów, ułożenie jak Zangya z tą różnicą, że jej włosy są o wiele krótsze.