FANDOM

Android zaprojektowany przez Doktora Gero.

Biografia Edytuj

Gero chciał stworzyć androida na podobieństwo swojego syna (nieznany). Nie był on jeszcze gotowym projektem. Miał na celu zabić Goku.

Wygląd Edytuj

Jest bardzo wysokim i dobrze zbudowanym,rudym androidem. Nosi zielono-czarny strój bojowy. M uszach ma kolczyki podobnie jak #17 i #18.

Osobowość Edytuj

Cichy, łagodny, spokojny. Odbiega charakterem od swoich kompanów. Kocha wszystkie zwierzęta. Przejmuje się okropnościami które dzieją się na świecie

Biografia Edytuj

Saga Androidów Edytuj

#17 i #18 zabili jego twórcę po czym 18 zabiera kapsułę w której jest zamknięty. Cyborgi uruchamiają go. Obserwuje walkę Vegety i Osiemnastki, potem obu cyborgów kontra wojowników Z. Po ich zwycięstwie, odlatują na dalsze poszukiwania Goku.

Saga Cella Edytuj

Podsaga Cella niedoskonałego Edytuj

Przylatuję z kompanami do Kame House z pytaniem czy jest tu Goku. Piccolo odmawia i wyzywa androidy na walkę. Obserwuje walkę #17 i Piccolo. Potem zjawia się Cell i zdradza plany. Obserwuje walkę Piccolo, Siedemnastki i Cella. Potem Siedemnastki i Cella. Gdy widzi że #17 nie daje rady, atakuje potwora z zaskoczenia. Po długiej walce Cell wchłania #17 i osiąga pierwszą formę.

Podsaga Cella pół doskonałego Edytuj

Próbuje uciec z Osiemnastką przed Cellem. Ale nie pozwala im na to i niszczy połowicznie Szesnastkę. Przybywa Tien i atakuję stwora dzięki czemu sztuczni ludzie mogą uciec. Chowają się na losowej wyspie. Po długicz walkach Cell zauważa ich i leci w ich stronę. Po jakimś czasie Cell używa promień oślepiający. Cell osiąga formę ostateczną.

Saga Cella Perfekcyjnego Edytuj

Cell zniszczy mu całe ciało. Zostaje mu tylko głowa, która wylądowała przy ekipie Satana. Wiedząc,że nic dużego nie zrobi, kazał mistrzowi rzucić jego głowę międzi Cellem a Gohanem. #16 wygłasza mowę o tym, aby uratował świat i uwierzył w siebie. Poza tym groził Cellowi że wybuchnie przez bombę, którą miał w sobie, jednak nie wiedział, że została mu wyciągnięta przez Bulmę i prof. Bief. Cell podchodzi i brutalnie rujnuję głowę Szesnastki powodując śmierć.

Nie został wskrzeszony. Prawdopodobnie znajduje się w raju. Więcej nie występuje.